MGCR 352 Marketing Management 1 (3 unités)

Nota : Ceci est la version 20122013 de l’annuaire électronique. Veuillez mettre à jour l’année dans la barre d’adresse de votre navigateur pour une version plus récente de cette page, ou cliquez ici pour consulter l'annuaire la plus récente.

Offert par : Management (Desautels Faculty of Management)

Vue d'ensemble

Management Core : Introduction to marketing principles, focusing on problem solving and decision making. Topics include: the marketing concept; marketing strategies; buyer behaviour; Canadian demographics; internal and external constraints; product; promotion; distribution; price. Lectures, text material and case studies.

Trimestres : Automne 2012, Hiver 2013, Été 2013

Chargés de cours : Robert Mackalski, Anne-Sophie Chaxel, Emine Sarigollu, Sameer Mathur, Charles Royce, Bruno Delorme, Hamid Etemad (Fall) Saurabh Mishra, Chun Qiu, Fabienne Cyrius, Robert Mackalski, Ralph Nobel, Charles Royce (Winter) Wei-Lin Wang, Bruno Delorme (Summer)

  • Continuing Studies: requirement for the Institute of Internal Auditors, and the Canadian Institute of Management